Hoppa över navigering
Dina inställningar har nu sparats.
Du kan uppdatera dina kontaktinställningar när som helst under rubriken Keep in touch på My Dyson. Om du har ett My Dyson-konto kan du logga in nedan för att hantera alla kontaktalternativ (däribland telefonnummer, sms och postadress).

Support gällande din Dyson Lightcycle skrivbordslampa

  • Vårt steg-för-steg-verktyg hjälper dig att få din maskin att fungera igen.

  • Äkta reservdelar och tillbehör från Dyson till din maskin:

  • Laddare

    Artikelnr 969668-01

    Byt strömförsörjning för din Dyson-lampa.

    Tillfälligt slutsåld

    906 kr

    Läs mer
  • Sladd

    Artikelnr 969669-05

    Reservsladd till din Dyson-lampa.

    35 kr

    Läs mer

  • Så här får du din Dyson-maskin att fugnera optimalt.

  • Ställer in ljus/färgtemperatur manuellt

    Det är enkelt att komma igång med din lampa. Du kan titta på vår film för en steg-för-steg-guide.

  • Att aktivera rörelsesensorn

    När du trycker på knappen för rörelsesensorn tänds lampan när du befinner dig i närheten, och släcks när du har varit borta i mer än två minuter.

  • Tjänsten inkluderar arbetskraft och reservdelar vid behov (exklusive ytterligare tillbehör och filter). Reparationstjänsten är garanterad i 12 månader eller tills servicestödet upphör att gälla för din maskin – vilket beror på vad som inträffar först.

  • Livechatt

    Använd "Livechatt"-knappen längst ner till höger på sidan för att prata med en Dyson-expert.

  • Sosiale medier

    Twitter: @askdyson

    YouTube: youtube.com/dyson

    Facebook: facebook.com/dyson

  • Telefon

    02 0012 5871
    Öppettiderna för vår hjälplinje:

    • 09:00 – 18:00 måndag till fredag
    • 09:00 – 14:00 lördag
  • Email

    owner.support@support.dyson.se
    Uppge följande information för att vi ska kunna hjälpa dig så fort som möjligt:

    • Ditt namn
    • Telefonnummer
    • Produktmodell eller serienummer