Hoppa över navigering
Dina inställningar har nu sparats.
Du kan uppdatera dina kontaktinställningar när som helst under rubriken Keep in touch på My Dyson. Om du har ett My Dyson-konto kan du logga in nedan för att hantera alla kontaktalternativ (däribland telefonnummer, sms och postadress).

Dyson policy för tillgänglighet online

Senast uppdaterad: 6 juni 2018

Vi är fast beslutna att erbjuda en webbplats som är tillgänglig för så många människor som möjligt. Vi strävar efter att uppnå genomgående höga användbarhetsnivåer på vår webbplats, enligt branschstandardriktlinjer för tillgänglighet enligt bästa praxis. För att bekräfta och utvärdera vårt arbete, samarbetar vi med oberoende leverantörer av tillgänglighetstest.

Vi strävar efter att uppnå Nivå A i World Wide Web Consortiums (W3C) riktlinjer för webbinnehålls tillgänglighet 2.0. Dessa förklarar hur man gör webbinnehåll mer lättillgängligt för personer med funktionsnedsättningar, och bidrar till att göra webben mer användarvänlig för alla.

Har du problem med att komma åt vårt innehåll?

Vi är medvetna om att vi fortfarande står inför utmaningar när det gäller att tillhandahålla en webbplats med full tillgänglighet, så vi arbetar aktivt med att förbättra följande punkter:

1. Dyson är beslutna att tillhandahålla tillgängliga PDF-filer för nya dokument och nya produkter. Om du stöter på en icke-tillgänglig PDF, var som helst på webbplatsen, vänligen kontakta oss på 1-877-397-6622 eller service@dysoncanada.ca för att få filen i ett alternativt som vi gärna skaffar åt dig.

2. Vi är för närvarande medvetna om att det finns en begränsning i tillgänglighet för vår videospelare. Detta resulterar i att skärmläsare och användare som endast har tangentbord har svårt att få åtkomst till kontrollpanelen. Videon kan dock spelas upp och pausas. Vi arbetar med en lösning på detta, för närvarande är det planerat att vara löst till hösten 2018.

3. Vi är medvetna om att några av filmerna inte har bildtexter eller ljud. Om du har svårt att få tillgång till innehållet i videon, kan du kontakta Dyson på 1-877-397-6622 eller service@dysoncanada.ca.

4.Det finns några områden på webbplatsen som kopierar ID för vissa element. Dessa har testats och bör inte ha någon påverkan på den aktuella webbläsarens eller skärmläsarens funktion.

5.Vi har använt looping-animationer på hela webbplatsen för att beskriva tekniken som används i våra produkter. Om du tycker att dessa är distraherande, kan du pausa animeringen genom att aktivera detta Animationslås.

Om du har problem med att komma åt vår webbplats, vill ha ytterligare information om Dysons tillgänglighetsstandarder, eller vill ge feedback kan du kontakta oss på 1-877-397-6622 eller service@dysoncanada.ca.

Professionell kundservice, sex dagar i veckan

0200125871

Mån–fre: 08:00–20:00, EST

Lördag: 9–17, EST

Direkt från Dyson

Upp till 5 års garanti

2 års garanti aktiveras automatiskt utan kostnad på produkter inom luftvård, hårvård  samt sladdlösa dammsugare. Dysons dammugare med sladd och belysning täcks av 5 års garanti (villkor gäller).

 

 

 

Gratis flexibel frakt

Gratis flexibel leverans till ditt hem eller närmaste utlämningsställe. Samt gratis retur.

 

Prova hemma

Det är OK att ändra dig angående din beställning. Returpolicy med 60 dagars återbetalningsgaranti gäller sladdlösa dammsugare och luftvård. För hårvård, dammsugare med sladd och belysning gäller 30 dagar.

Vi tar emot den även om den är använd, men var vänlig returnera den i dess originalförpackning.

Om din produkt är felaktig och behöver returneras, var god kontakta vår hjälplinje.

Tänk på att denna returpolicy endast gäller www.dyson.se och officiella Dyson-butiker.

Kostnadsfri avbetalning

Prova nu, betala senare