Hoppa över navigering
Dina inställningar har nu sparats.
Du kan uppdatera dina kontaktinställningar när som helst under rubriken Keep in touch på My Dyson. Om du har ett My Dyson-konto kan du logga in nedan för att hantera alla kontaktalternativ (däribland telefonnummer, sms och postadress).

Leveransuppgifter

Produkter kan skickas från flera olika platser och kan därför nå dig vid olika tidpunkter, men det innebär inga extrakostnader för dig till följd av detta.

Om du har beställt varor som kommer in om mer än en vecka, kommer de att skickas iväg i enlighet med den metod du väljer när de väl finns i lager. Vi skickar en bekräftelse med e-post så snart din beställning har skickats iväg.

Observera att vi förbehåller oss rätten att inte leverera en beställning om vi bedömer att adressen är osäker, t.ex. en kommunal postadress eller PO-box. Om det här påverkar en beställning som du lägger kommer vi att underrätta dig så snart som möjligt.

I sällsynta fall kan somliga varor levereras utanför den publicerade tidsperioden. Om ingen är hemma vid leveransen lämnar speditören ditt paket vid ett ombud. Dyson betalar inte för en omleverans.

Om det behövs en säkerhetskod för tillgång till din byggnad/egendom ber vi dig kontakta owner.support@support.dyson.se för att diskutera leveransalternativen.

När vi har godkänt din beställning är det vår målsättning att leverera produkterna enligt följande tidsplaner, med reservation för tillgänglighet.

PostNord-leverans.

Alla beställningar skickas iväg inom två arbetsdagar från vårt lager i Norrköping via PostNord. Leverans inom 1–3 arbetsdagar, med reservation för tillgänglighet.

Returer

Du kan avboka din beställning när du vill i upp till 30 dagar* efter att du har mottagit försändelsen genom att kontakta oss antingen via:

*Utan att påverka dina lagliga rättigheter att lämna tillbaka en beställning enligt våra villkor, erbjuder Dyson möjligheten att lämna tillbaka vissa produkter upp till 60 dagar efter att du har fått produkten levererad. Gäller alla luftrenare och sladdlösa dammsugare när du beställer på dyson.se.

För att lämna tillbaka en beställning, skriv eller ring oss inom 30* (eller 60) dagar efter att ha mottagit eller köpt en av de behöriga produkterna med ett köpbevis. Om du har köpt produkten på dyson.se så kommer Dyson ordna en upphämtning av produkten med våra transportörer eller att du lämnar produkten på ett inlämningsställe. Återbetalningen kommer sedan att behandlas inom 14 dagar efter upphämtningen med samma betalningsmetod som användes vid köpet av produkten.

Om du måste byta en vara på grund av defekter ber vi dig kontakta Dyson för mer information på 0200125871.

Beställning av tillbehör eller reservdelar

Dyson har ett stort utbud av originaltillbehör och reservdelar för din Dyson-dammsugare som är enkla att beställa:

Du kan beställa orginaltillbehör och reservdelar via vår webbplats med kort, Klarna eller via Paypal.

Vid frågor om tillbehör och reservdelar ber vi dig kontakta oss på 0200125871.

Observera att om du använder reservdelar som inte är äkta Dyson-reservdelar slutar din garanti att gälla.

Leveransundantag

Det finns ett litet antal postnummer, vanligen på avlägset belägna platser, dit vi inte kan garantera leverans inom vår vanliga tidsram. Vi ber dig räkna med upp till 10 arbetsdagar för leveransen.